Question:

i want to meet justin bieber so bad thats my dream or get to talk to him so how do i do that???

by Guest16624880  |  10 years, 8 month(s) ago

2 LIKES UnLike

i want to meet justin bieber so bad thats my dream or get to talk to him so how do i do that???

 Tags: Bad, bieber, dream, Justin, meet, talk, Thats

   Report

11 ANSWERS

  1. Guest28107106

    I went to meet u I am in mn  and I live in frogtown 457 chairls  sreet

     

     

  2. Guest27515669

     I sooooo want to meet u but I live in Seymour so I can't go to any of your concert  love you

  3. Guest22766914

    I soooo want too see Justin bieber live this year but i cant get a way off getting to there i've got the money and everything :( its funny how a little problem like that can mess up my Once in a life time oppotunity :( ILOVEHIM </3

  4. Guest22692588

    i really want to meet justin bieber he is the best singer ever and he is gone sooo older and i wished my dream comes true i wished justin bieber comes to my door steps and stands near me i be happy and i'll buys a gift for him and ill take him everywhere and i would like to hang out with him everywhere he goes he is superlices and brilliant person i ever nows

    i never went to his concert i would like that to come true i would like a day to spend a time with justin bieber and have fun with him  he is the  best singer ever

     

    from aleya

  5. Guest22667444

    i was in the 13 row at his concert i want to meet him so bad. i have his fan number it works most of the time i will give to you.

    sorry don't have my phone with me

  6. Guest22196763

    I LOVE HIM

  7. Guest22191195

     My dream is meeting him but that's kinda inpossible for me :'( cuz im tunisian and my country tunisia is so far :'( im looking for any methode to meet him since the last year but i didn't found any :'( 

     

     

    Dorra

  8. Guest19577139
    WELL I WANT TO MEET JUSTIN BIEBER TOOOOOOOO,AND I LOOK UP HIM TO SEE WHERE PLACES I CAN SEE HIM AND THEN I LOOK UP TIPS HOW TO GET HIM TO TALK TO U I TRYED IT IT KINDA WORKED...............I WAS AT UR CONCERT JUSTIN LUV YA OMG I AM GOING TO WRITE IN MY WISH LIST I WANT TO MEET JUSTIN BIEBER~~~~~~~~~PROBLY IN MY DREAMS HI IM BRI 10 YEARS OLD AND I LUV JUSTIN BIEBER
  9. Guest17713899
    I REALY REALY REALY REALY want to meet justin biber i listen to his songs all the time and he's realy cute i am 10 years old and i realy want to meet him so bad....................................
  10. Guest16928659
    I WANT TO SEE HIM ALSO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  11. jazmine
    if u don't no him then your dreams sre not coming true unless he gives you all this info.

Question Stats

Latest activity: 6 years, 12 month(s) ago.
This question has been viewed 2175 times and has 11 answers.

BECOME A GUIDE

Share your knowledge and help people by answering questions.